Livrare si anulare

1. Politica de Livrare a Biletelor Electronice

Vă mulțumim că ați ales serviciul nostru de bilete electronice. Iată principalele detalii referitoare la livrarea biletelor electronice (e-tickets) pentru evenimentele noastre:

Livrare Instantanee:

După finalizarea cu succes a achiziției biletelor, veți primi o confirmare prin e-mail conținând un link sau un atașament către biletele electronice. Acest e-mail va fi trimis la adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare.

Pentru securitatea dvs., vă rugăm să protejați biletul electronic și să nu distribuiți copii multiple. Biletul electronic este valabil doar pentru posesorul original și trebuie prezentat la intrare pentru acces.

Vă dorim o experiență plăcută la evenimentul nostru, iar dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați.

2. Politica de anulare a Biletelor Electronice

Biletele care nu au fost cumparate din reteaua KIDZFUN FACTORY SRL nu vor fi rambursate.

In cazurile in care exista probleme la eveniment: locuri lipsa, dublaje sau alte probleme ce tin de organizarea evenimentului ele trebuie semnalate personalui de acces sau securitate existent la eveniment.

Biletele electronice se ramburseaza doar in cazul anularii sau amanarii evenimentului pentru care au fost achizitionate.

Organizatorul are dreptul sa anuleze sau sa modifice data evenimentului cu nu mai puțin de 4 ore de începerea evenimentului.

In eventualitatea puțin probabilă in care un eveniment a fost amanat/reprogramat din cauze ce nu tin strict de orgazinator, cumparatorul are dreptul sa participe la reprogramarea concertului/evenimentului in baza biletului deja achizitionat și emis in prealabil, dar fara sa beneficieze de returnarea contravalorii acestuia. In cazul de Anulare a unui eveniment din cauze ce tin strict de orgazinator, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea contravalorii cade in sarcina organizatorului si se va face direct.

Rambursarile se vor efectua numai in cazul in care acest lucru nu contravine termenilor si conditiilor impuse de organizator sau a locului de desfasurare.

Dupa returnare, biletele respective sunt invalidate automat. Organizatorii isi mentin dreptul de a opera modificari minore de program si distributie.
In cazul anularii, amanarii sau modificarilor majore de program sau distributie, Hoppy.ro isi rezerva dreptul de a informa cumparatorii de bilete in legatura cu aceste modificari. Aceasta informare se poate realiza electronic, prin e-mail sau telefonic, daca informatiile furnizate de cumparatori au fost corecte.
În conformitate cu legislatia Uniunii Europene, aveti dreptul de a anula o comanda facuta on-line.

Aceasta perioada de „reflectie” începe cu ziua în care ati primit produsul. Puteti anula comanda din orice motiv, chiar si pentru simplul fapt ca v-ati razgândit. Aceasta regula se aplica ori de câte ori achizitionati produse fara a merge la magazin – de exemplu când comandati prin telefon, fax, posta sau internet.

Produse excluse – perioada de sapte zile nu se aplica urmatoarelor produse: bilete la evenimente, bilete de avion si de tren, si rezervari la hotel

Returnarea biletelor achizitionate la evenimente are loc doar in situatia in care evenimentul este amanat sau anulat